sobota, 25 lutego 2017

Wiosno przybywaj!



Chyba nie muszę za bardzo rozwodzić się nad tą kwestią, gdyż każdy z Was na pewno to zauważył- ŚNIEG wrr wrócił do Nas, lekki mrozek i cienka warstwa białego puchu, ja się pyta gdzie moja ukochana Wiosna? :( 

Postanowiłam więc,że nie będę czekała aż w końcu do Nas zawita :D postaram się jej "dać małego kopa" , aby ją przywołać i stworzyłam kilka nowych, istnie wiosennych bransoletek :)  tak jak topi się przysłowiową Marzannę(nigdy nie pamiętam kiedy się to robi?!) tak ja zatopiłam się w koralikowej rzece weny twórczej i stworzyłam dla Was coś nowego :) 

https://bijoubymg.pl/pl/p/Kwiatowy-komplet-bransoletka-i-choker/181 


 


 Podwójna bransoletka z rzemienia ekologicznego 

 

Mogłabym dodawać i dodawać tych zdjęć, ale zostawmy coś na później :) ja tym czasem uciekam wprowadzać kilka życiowych zmian, o których opowiem niebawem...
               A wy????
 Jak myślicie czy wystarczająco wiosennie już dzieje się w BIJOU? 
Może macie też swoje pomysły na przywołanie Wiosny? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz